Jeśli naszym celem jest uzyskanie bardzo szerokich zasięgów oddziaływania przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów produkcji, zdecydowanie powinniśmy rozważyć wybór jednego z wielu dostępnych formatów reklamy zewnętrznej.
Obecnie, coraz większą popularności wśród tej bardzo szerokiej kategorii reklam cieszą się kasetony reklamowe. Spróbujmy dowiedzieć się o nich czegoś więcej oraz poznać powody które powinny nas przekonać do przyjrzenia się bliżej temu formatowi.
Jak zdefiniować kasetony reklamowe?
Kasetony reklamowe możemy spotkać pod wieloma postaciami, spośród których najpopularniejszymi są jednostronne lub dwustronne tablice na których znajdziemy logo lub nazwę reklamowanej firmy.
W zależności od stawianych celów reklamowych, preferencji reklamodawcy oraz możliwości budżetowych zamawiającego ten format reklamy, mogą występować w pierwotnej – nie podświetlanej formie lub posiadać zróżnicowane i często bardzo zaawansowane systemy sztucznego oświetlenia.
Produkuje się je przy użyciu rozmaitych materiałów takich jak płyty kompozytowe typu dibond, poliwęglan lity lub plexiglas.
Do odrębnej kategorii kasetonów reklamowych należą kasetony tekstylne z napinanym licem, które przede wszystkim doskonale sprawdzą się w wielkopowierzchniowych reklamach zewnętrznych, choć warto zauważyć, że możemy je również spotkać w nieco bardziej okrojonej wersji wewnątrz lokali.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z wiodących i najwyżej ocenianych przez klientów agencji reklamowych w kraju: „Kasetony reklamowe to na obecną chwilę jeden z najczęstszych wyborów klientów naszej firmy. Realizujemy ich wszystkie obecnie dostępne rodzaje i każde – nawet najbardziej wymagające projekty, dbając o najmniejsze detale zarówno w trakcie procesu produkcji jak i montażu reklamy”.
Dlaczego powinniśmy rozważyć wybór kasetonów reklamowych w działaniach promujących naszą firmę?
Kasetony reklamowe posiadają wiele zalet takich jak trwałość, odporność na często zmienne warunki atmosferyczne, dzięki czemu możemy je zdefiniować jako produkt długowieczny, który nie będzie wymagał często bardzo kosztownych, dodatkowych działań konserwacyjnych.
Dzięki nowoczesnym i często bardzo fantazyjnym projektom, zwiększymy rozpoznawalność naszej marki, co pozytywnie wpłynie na utrwalenie jej wizerunku wśród konsumentów.
To niezwykle uniwersalne narzędzie marketingowe doskonale sprawdzi się w praktycznie każdej branży.
mOOtic,pl -