W dzisiejszych czasach digital marketing to must have każdego przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, agencja wyspecjalizowana w digital marketing, WebTalk cieszy się ogromną popularnością i uznaniem wśród szerokiego grona użytkowników, którzy pragną cieszyć się osiągnięciem wymiernych, spektakularnych rezultatów dla swojej marki. Przyjrzyjmy się agencji i jej ofercie z bliska. Ciekawi? Zaczynamy!
WebTalk, czyli miejsce stworzone z pasją
Agencja Digital WebTalk stawia na ludzi i ich potencjał. Dzięki temu powstał zgrany zespół osób, którzy realizują powierzone im zadania z pasją, poszukując w nich dla siebie dalszej drogi rozwoju zawodowego. Od 2010 roku agencja oferuje szeroki wachlarz, różnorodnych usług z zakresu digital marketingu. W swoim portfolio WebTalk posiada wiele doskonale zrealizowanych projektów wśród ponad 87 marek, takich jak m.in.: Kia (Inspired by Kia), Heinz (Wampyry), Danone (Ale pitny), Triumph (Comfort My Way), czy spot wizerunkowy Cerrad x La Mania Home.
Jeśli interesuje Cię atmosfera, jaka panuje w firmie, odwiedź LinkedIna Webtalk!
W agencji pracuje blisko stu doskonale wykwalifikowanych specjalistów, oferując klientom agencji profesjonalne usługi skierowane na osiąganie zamierzonych celów. Zespół prężnie działa na rynkach CEE, pracując na 8 rynkach w modelu regional hub, zapewniając klientom możliwości szerokiego dotarcia i zwiększania zasięgu na arenie międzynarodowej.
Doskonałe know-how
WebTalk to agencja, która przez lata (na rynku obecna już 13 lat) pracowała nad doskonaleniem swojego know-how. Priorytezowanie jakości sprawiły, że agencja WebTalk jest aktualnie jednym z liderów na rynku digital marketingu w Polsce. Wysokie kompetencje zespołu, doskonała organizacja oraz zarządzanie pracą, jak również stawianie poczucia zadowolenia klientów ze współpracy na pierwszym miejscu, sprawiły, że oferta dostosowana jest do potrzeb klientów, także tych najbardziej wymagających klientów o niestandardowych potrzebach .
Oferta agencji WebTalk
Ofertę agencji możemy podzielić przede wszystkim na kilka głównych obszarów działania, takich jak m.in.: Branded Content, Strategia komunikacji, R&D, SEO, marketing B2B, budowanie strategii marek, zintegrowane kampanie digital, nowe media wizualne i social media, e-eommerce, community management i influencer marketing.
Do najpopularniejszych kompetencji wykorzystywanych przez zespół należą:
Produkcję oraz postprodukcję wideo DIGITAL/TVC,
Audyt strategiczny i rewizję założeń,
Paid social,
Tworzenie oraz optymalizację contentu wielojęzycznego,
Wprowadzanie marek i różnorodnych produktów na rynki CEE,
Gaming some,
Kampanie digital- focused, 360 czy kpi- focused,
Budowa ekosystemów digital, które nakierowane są na pozyskiwanie leadów
oraz wiele innych. Szeroka, różnorodna gama wielu działań, które oferuje agencja WebTalk sprawia, że każda marka chcąca poprawić swoje zasięgi czy rentowność, odnajdzie dla siebie coś specjalnego.
Dlaczego warto postawić na agencję WebTalk?
Agencja Digital o nazwie WebTalk to jeden z głównych liderów na rynku digital marketing. Wszelkie działania bazują na danych, wiedzy, doświadczeniu i zaangażowaniu. Co więcej, w ramach oferowanych usług, agencja dokonuję analizy narzędzi sprzedaży danej marki, przeprowadza badania rynkowe, ukazuje potencjalne rozwiązania, jak również I przyszłe perspektywy. Warto więc zaufać agencji WebTalk I pozwolić jej zadbać o wzrosty w firmie.
mOOtic,pl -